2018. február 27., kedd

Itt a vége .....

Holnap megyek Pestre az igazolásomért, hogy van ám diplomám, csak nyelvvizsga hiányos vagyok egy kicsit :D
Aznap,amikor felmondtam, akkor írtam a tanulmányi hivatalba, hogy kellene nekem valami kis papíros , ha már egyszer elvégeztem a képzést és még államvizsgáztam is, még ha nem is olyan eredménnyel, mint szerettem volna.
Tegnap végre megjött a válasz, hogy mehetek érte. Hát én úgy elmegyek érte, mint a sicc.
És ezzel lezárom a picsogást is, hogy nem lett a legfényesebb eredményem,változtatni már nem tudok rajta, akkor meg minek rágódom rajta. Meg hogy milyen kevés lehetőségem van érvényesülni vele, mert  nem a legjobb szakot választottam stb. Picsogás és picsogás , mert mindenki csak panaszkodik és én is beálltam a sorba .....
Hosszú idő után most tudatosult bennem igazán, hogy minél öregebb régebb óta vagyok fiatal, annál inkább képes vagyok  panaszkodni és rágódni a dolgokon, hosszan és nagyon önmarcangoló módon. Fogalmam sincs, hogy mikor is kezdődött és mi miatt. De állandóan csak picsogok , tenni meg nem sok mindent teszek  a dolgok ellen.
Valahogy az elmúlt 1 évben oda lett a céltudatos, mindig előre tekintő és haladó, mindenkihez kedves  CSANDI.
Azt hiszem itt az ideje , hogy lépjek végre és szélsebesen "visszacsináljam magam".
És tudom, hogy megtudom csinálni , és meg is fogom csinálni :)
Úgy hogy hajrá van , de ezerrel :)


Nincsenek megjegyzések: