2017. december 3., vasárnap

Csendes hétvége

elkezdtem rendet rakni, a kis hobbi szobámba , még valamikor szeptemberben. Aztán 3 óra pakolás után eluntam a dolgot, hogy csak félkész dolgok kerültek a kezembe, így aztán hamar fel is adtam a dolgot. Ma megint csak bele vágtam a rendrakásba. Akkor akadt a kezembe ez a kis eperke , ami lassan 3 év várta, hogy befejeződjék. Hát ma befejeződött :) 


                                      

Lassan csak elfogy minden félbe maradt dolgom. Már csak a lelkem rendbe tétele van hátra. Lehet hogy azt kellene legelőször befejezni, de egyenlőre örülök neki, hogy az alkotó kedvem visszatért.
Igen csendes volt a mai nap, a gyerekek szerte-szét voltak.Lara dolgozott dekoráltak,készítették elő a holnapi munkát.Tamara a bécsi vásáron, Dorián lazult a szobában. Azt hiszem erre mondanák, hogy a nyugalom csendben belopódzott hozzánk. Én is  nyugodtan tettem vettem , mostam , takarítottam és és a kb. két hónapja kívánt sütimet is megsütöttem.  

Persze jól be is laktam belőle :) Most egy darabig el leszek sütizés nélkül , aztán meg jön a karácsony. Karácsony meg süti nélkül nincs , szóval nem ragozom tovább :) 
Remélem mindenkinek hasonlóan jó hétvégéje van/volt :)


Meghitt Adventet kívánok minden kedves Olvasómnak!❤❤❤

Nincsenek megjegyzések: